Nr.inr. 4658/25.10.2025
Către: Toţi operatorii economici interesaţi'
INVITAŢIE DE PARTICIPARE
servicii de tip catering
Cod CPV55520000-1
Decizie de anulare a procedurii de achiziție privind serviciile de catering 4683/29.10.2024:
Denumirea Autorităţii Contractante:
SCOALA GIMNAZIALA ”MIHAI EMINESCU” HĂRMAN, cu sediul administrativ pe str. Dorobanti, nr.78, Com. Harman, Brașov, cod poştal 507085, tel 0268/367014, cont nr. deschis la Trezoreria Braşov, cod fiscal CUI 29458465, reprezentat prin Director Prof. Aciu Ioan.
Obiectivul general al contractului:
Achizitia serviciilor de tip catering, in vederea asigurarii hranei pentru prescolarii Scolii Gimnaziale “Mihai Eminescu” Harman, precum si atribuirea contractului de servicii cu privire la hrana copiilor incepand cu data specifica in contractul de servicii, zilnic, la normele de hrana.
Modalitatea de dobândire este achizitia serviciilor.
Durata contractului: 10 luni de la data semnării acestuia de către părți, cu posibilitatea de prelungire printr-un act aditional.
Valabilitatea ofertelor: 15 zile, de la data limita de depunere a ofertelor
Valoarea totală estimata a contractului este de 260000 lei cu TVA.
Data limită şi locul pentru depunerea ofertelor: 31.10.2024 , ora:12,00 la sediul autoritatii contractante situat in str. Dorobanti, nr. 78, comuna Harman, jud. Brasov.
Operatorii economici interesati pot solicita clarificari cu privire la documentatia de atribuire pana la data de 28.10.2024, ora 12:00, la adresa de email: scoalaharman@yahoo.com
Solicitarile de clarificari depuse dupa termenul mentionat mai sus nu vor fi luate in considerare.
Criteriul de atribuire: Se aplica criteriul de atribuire criteriul de atribuire cel mai bun raport calitate preț pentru determinarea ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere economic.
Persoana de contact: Aciu Ioan, E-mail scoalaharman@yahoo.com; Telefon:0268/367014